środa, 2 października 2013

Witajcie!

Cześć,
Horror to fascynujący gatunek. Jako jedyny potrafi zarówno być niezależny, tworząc swoją osobną drabinę podgatunkową. Jako jedyny również potrafi połączyć się z każdym gatunkiem filmowym (z różnym skutkiem) i stworzyć coś fajnego. Zajmuję się horrorem od kilku lat, postanowiłem więc stworzyć blog, na którym znajdziecie recenzje (niekoniecznie blockbusterów, na rynku znajduje się mnóstwo udanych, ale mało znanych produkcji, jak i filmów zasługujących na wieczne potępienie), trochę publicystyki oraz nieco (tylko nieco, tym zajmuję się w inny sposób, o tym niedługo) historii, która powinna być bazą do zrozumienia długotrwałości i sukcesu kina grozy. Raz na jakiś czas zajmę się również czymś, co horrorem nie jest, jednak co dotyka mnie w sposób bezpośredni (dotyczy mojego dzieciństwa, gier, bajek itd. itp.). Mam więc nadzieję, że będziecie się bawić równie dobrze, jak ja.
Do następnego!

4 komentarze:

  1. Ja osobiście Ci "Mama",bo to ostatnio dobry horror,jaki mi się udało obejrzeć,choć każdy może mieć swoje odrębne zdanie na temat tego filmu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mamę" obejrzałem, choć przyznam, że potrzebuję drugiego seansu, żeby sobie to i owo odświeżyć. Zły nie jest, choć nie powiem, żeby jakoś mną wstrząsnął. Dzięki za sugestię :)

      Usuń
  2. Rafał, chociaż horrorów nie cierpię to i tak trzymam kciuki za Twojego bloga.
    Obyś stał się znanym, sławnym dziennikarzem specjalistą od horrorów ;>
    Wszystkiego tego i dobrego
    Tosiek

    OdpowiedzUsuń